تعارف بنات المنصورة

تعارف بنات المنصورة
انا هدير من المنصورة عندى 20 سنة  خريجة فنون جميلة  انا رومانسية جدا  احب الموسيقى والرسم  والشعرو احب الهدوء من عائلة محافظة جد ا  المستو ى المادى ميسور الحال  عندى اختين واخ وانا اكبر اخواتى بابا مهندس معمارى وماما تعمل موظفة فى السنترال هنا فى المنصورة  انا وزنى 60 كيلو جرام و طولى168 سم  و جسمى متناسق عود فرنساوى يعنى 
ابحث عن شاب يكون ايضا رومانسى وعاطفىو يحب الموسيقى و الشعر ويكون مثقف و يكون جاد فى العلاقة العاطفية معى و يكون صادق و يحترم مشاعرى ويدينى كل الاهتمام و يعامانى برقة   ويكون حاصل على اى مؤهل عالى و سنه لا يزيد عن 30 عام والا يكون متزوج قبل كده ان اريد علاقة عاطفية تكون قوية جدا زى الافلام العربى يعنى مثل روميو و جوليت  وعلى من يجد فى نفسه المواصفات المطلوبة ان يترك بياناته و مواصفاته فى تعليق اسفل الموضوع  وانا ساقوم يترك بريدى الاكترونى و تليفونى المحمول بمجرد ان اجد الشخص المطلوب

6 التعليقات:

انا محمد من المنصورة 26 سنه طولى 184 وزنى 79

انا حمدى ابو الدهب من الاسكندرية 25 عام بشتغل فى البترول و مستعد لاى شروط و ده رقنى 01284521472

انا فريد الدويقى من طنطا احب اتعرف ياقمر بحب الموسيقى و الشعر كمان ده رقمى 01295214758

ربنا يعفى كل بنات المسلمين من فتن الدنيا ويزين بزينة الايمان والتقوى ويحفظهم يارب

سفيان من الجزائر 20سنة و طولي175 و وزني64

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002078115499
سفيان من الجزائر 20سنة و طولي175 و وزني64

إرسال تعليق